Back to Question Center
0

Ùn ghjustu u vostru situ; Pràticu da Semalt

1 answers:

Oliver King, a Semalt Client Success Manager, dici chì l'ottimisazione suprana hè una pràtica di usà troppu cunsiglii di SEO chì accuminzanu à principià a destruzzione di l'abitudini di qualificazione di un situ. L'optimizazione di u search (SEO) hà influinzatu a visibilità di u vostru situ web in u 10 risultati di u mutore di ricerca , ma l'ottimisazione ùn pò mancu fà un trafficu orgànicu à i vostri pagine web. Eccu tuttu ciò chì deve saprende nantu à ottimisazione.

1. Testu d'atrevule rich-keyword per i ligami internu:

A ligami internu hè bè, ma u testu di u testu in u riccu di keyword ùn sò micca benefiziu u vostru situ web. Avete da ricurdà chì l'ànghjulu chì usa l'URL di a destinazione è l'ancu chì usa molti chjavi ùn sò micca male per u vostru situ. Se pensate chì i so ligami sò utile per andà cun noi, ùn deveru micca scurdate chì parleremu di ottima ottimisazione. L'ancura occasione chì currisponde à l'URL cuntribuiscenu à SEO positivu. In ogni casu, sè ricusate u prucessu novu è di novu, site per ottimisimu u vostru situ, chì hè terribili per i risultati di u motore di ricerca.

2. Speczius irrelevanti

Ùn ci vole micca impegnà u trafficu di u vostru situ web cù significati persunalizati. Ci era parechje quandu i webmasters pusonu e chjave di tematichi adulti in i so articuli per acquistà parechje u trafficu di ricerca , ma qualsiasi situ web cù cuntenutu adultu ùn pò micca survive per longu. Hè solu un esempiu di ottimisazione ottima; ùn avete micca mai utilizà e chjavi micca pertinenti è ùn scrive micca articuli di qualità à qualunque costu. Comu Google è u puntu di u Yahoo in u vostru situ web, anu da cunsiderà tutte e parole primaria chì avete usatu in u vostru postu. Se avete utilizatu chjavi insignitivi, i mutori di ricerca micca mai megliurà u ranking di u vostru situ..

3. Puntatu i ligne internu è esterni:

Hè sicurizatu per esse chì i ligami forte sempre aprite à i pagani internu è esterni internu. A maiò spessu, i webmestri è i blogueri utilizanu ligami irrellevati è pruvate di ricercà u trafficu à e pagine di e pagine di navigazione superiore. Per dichili siti, u ritrattu di e ligami di a prima pagina hè sempri più altu que u mediu. Cusì, pudete avè una retroattività di qualità, è assicurendu chì tutti i vostri articuli sò indipinduti ind'i risultati di u mutore di ricerca .

4. U utilizazione di H1 in diverse pagine:

Ùn avete mai usà H1 nantu à a pagina principale di u vostru situ web. Sfortunatamente, diversi bloggers credi chì u sombre bianco SEO significa utilizà assai lotterie, ma questu hè micca veru. Se utilizate più d'una tag H1 in un articulu unicu, site per ottimisimu l'optimizazione.

5. Ligami à siti tossichi:

I siti chì vi vincereghjanu sò indispensèvuli è ùn deve micca tossicu. Varie webmasters è bloggers sò ignoranti di u periculu di i ligami. Ieghjinu à vincerà i so articuli à i pagine maledenti è i siti web di u DB. Se ligate u vostru situ à i pagine di a pagina toxicosa, i chance sò chì vi riceverete repercussioni di u nostru ghjovanu SEO .

6. Cumbre di ricetta chjave:

U pediu di i vostri articuli ùn deve esse liberu da parechje chjavi. Ogni ottimisazione di u piezzu hè un capimellu nìechju di SEO, perchè ùn avete mai usà più di duie chjave per questa parte. L'evidenza hà avvistu chì Google è Yahoo devalunu i ligami per u situ in pettu è punenu siti web cù u riloghju di chjave .

A conclusione:

Ci sò parechji prughjetti sottuisfiziunati cù ottimisione ottimisica. Se fate assai in u SEO tecniche è pruvate d'utilizà un gran numaru di chjavi, i muturi di ricerca puderanu micca esse u vostru situ per una vita. Crià un site cù e pratichi perfetti SEO hè l'unicu modu per successu.

November 29, 2017
Ùn ghjustu u vostru situ; Pràticu da Semalt
Reply