Back to Question Center
0

Tips De Semalt Abandoned Spam Referrals From Analytics

1 answers:

U numaru di riferimenti spammy nantu à a web oghje sempre oghje à u pianu. Arcuni agenze intervene cù i siti web di Clienti an incidente chì avianu parechji spirazione spammy annantu à i rapporti di Google Analytics. Hè impresivu di prestu à passà un passu chì aiuta à eliminà a spedizione di ricerca più veloce da quessa da i rapporti analitici. Sò una fonte di scurzezza in l'statistiche di u funziunamentu, risultatu in una misinterpretazione di l'opera di u situ. Hè dinò un risicu per l'utilizatori chì visitanu u situ. U mutivu hè chì l'anu utilizatori puderanu avè visitate u situ di u situ di u situ di ricerca è ponu accogà i so sistemi di l'informatica infettati cù virus o trojans.

Ci sò parechje modi per sguassà i ligami spama per i rapporti di Google Analytics. Ogni tecniche tenu i so meriti, ma u metuulu seguitu, specificu per Artem Abgarian, u Manager di successu di Cliente è di Semalt , cresce esse u più efficau. Hà aviguurà a maiò parte di risichi risichi in u spidore di ricerca.

Per cumentu u prucessu, apre u vostru perfetta Google Analytics, è selezziunate a vista per quale l'appartenienti di filtri sò di applicà. Ricurdà sempre à creà una nova visione in l'implementazione di i filtri è si ne vede un filtru per esse a fonti di dritta crue, è u puntu di salvezza se qualcosa passa u passaghju falatu da a linea.

1. Filtru filtru

Hè una novità novata in Google Analytics chì filtra una parte di l'opara di u bot annantu à i rapporti analitici..Ùn ùn sguassate micca riferimentu in spaziu, ma ùn sirve com'è un bon puntu di partenza. Eliminazione di u paràmetru da u prufilu di vede chì vo vulete filtrà. À u fondu di questa pagina hè una casella chjave abbandunata, incurru à l'utilizatore per escludiri tutti i trafficu da i botti è l'aranne cunnisciuti. Verificate, è avà prontu pronta per andà.

2. Adding Referral Exclusions

Hè abbastanza chjaru, ma vole esse un pocu più sforzu chì filtrazione. In a seccion Admin in GA, sceglie Tutti i filtri, è à a cima hè una opzione per creà un novu filtru (u botulariu in russu). A configurazione di u cuntestu hè più faciule per implementà è gestite. Solo hè pussibule si u usu coru hè permessu di edità di u webmaestru.

Fate u filtru cun un nome descriptivu cum'è "Remove (Site)". Hè un filtru persunalizatu in u tipu di filtre. Verificate u buttone di l'Escludu, è da u menù dispunibile in u campu di filtre, sceglite "Rificà". Paste l'URL chì vo vulete esse in u filtru. Scrollenu finu à l'aria induve l'utilizatore scedite chì vede per applià i scambi. Cliccà nantu à unu è aghjunghje a lista, dopu cliccà Salvà.

3. Test and Verify

Hè l'ultimu passu di u prucessu chì implica a vigilazione di i rapporti Google Analytics per i primi passini di settimane per vede se i filtri in postu sò travagliani. Hè mpurtunatu di metta una notazione à u principiu di stu prucessu chì indicava perchè chì era tantu u trafficu prima di filtru. Se ci sò parechji cambiamenti pusitivi visibuli, issa hè sicuru per appricà i filtre à a vista principale. Ci hè una longa lista di i botti spama, è i novi sò aghjuntu di ogni ghjornu, per aiutà à i propietati di u situ urganizà u datu di u trafficu in natura è ponnu cunparatu cù ciò chì hè nantu à a lista.

November 29, 2017
Tips De Semalt Abandoned Spam Referrals From Analytics
Reply