Back to Question Center
0

Subdirectories Hacked In WordPress Sites - Semalt Expert On New Spam Occurrences

1 answers:

A più recente, ci anu l'esse tistimoni nantu à incidenti di u spaziu SEO, chì implica installazione di cuntenutu malintenziali è subdirectorii in i siti di WordPress. Spammatori è piratudisti utilizate st'estirezza negra si bianca per abusing the server resource and storage. Installa installatu u cuntenutu spamante in WordPress è attivate subdirectorii maliziusi per infettate e vostre pagine web .

Alexander Peresunko, un primu professore di Semalt , elabure nantu à qualchì prublemi pratichi à questu.

I puzzicheghju publicamente prumove prodotti è servizii per una basa persunale. Per esempiu, assai sughjetti sò pruduzzioni di luguru di soli è di produiti di designer, attraendu i pittori à i programmi di l'inguientu d'inginuà chì sò stati cuntrullati da i pirate. A sta tecnica hè distinta di l'altri schedarii di pirate, perchè redirects users to strange and malicious links. Puderà arruinà u so apughjatu di u situ è ​​arrobate a so informazioni di una carta di creditu nantu à Internet.

I pirate è spammers chjamate i trucchi per oculto i siti puzzicheghji internu di i subdirectorii di i siti legittimi, è u più avellu hè chì i webmestri o i patroni di quelli siti ùn avianu mai notte. U tempu, hè diventatu indispensèvule per vigilà a vigore di u vostru situ web è hà fattu alcuni cambiamenti in i vostri contatti di WordPress. Pudete aduprà Google Console di ricercà per sapè se i atacatori sò spamming u vostru situ web. L'Esperti à Semalt recomentanu stu strumentu à i clienti chì vulianu migliurà a qualità di u trafficu di a pagina. Sì vi vede parechje dumande nantu à u situ di u situ di u situ, ùn ci sò chjariti chì voi una vittima di u pirate SEO. Sfortunatamente, ùn hè micca manera di diagnostichi di stu prublema, è avete bisognu di sviluppà un situ web per tuttu.

Ùn avete mai ghjunghje intarratu da i pirate è utilizate una varietà moduli per assicurà a vostra prutezzione è a salvezza in Internet. In a maiò parte di i casi, i spammers attaccanu à i vostri siti sottu scriptsi à portalesi è in injezzioni di puzzicheghji, chì sò stritti detecenu. Inoltre, ci sò parechje manere di prevene i pirate di sceglienu i so codici in i vostri siti legittimi di WordPress.

Una ricerca di spama, chjamata cum'è risorse di u servitore, hè utilizata per analisà e casu in quale l'avicinamenti attaccanu à i vostri siti web per prufittu i vostri strategichi di SEO. Inoltre, si prufiteghjanu di i tecnulugia di SEO bianchi chì avete avutu usatu per rializzà u vostru situ web in u search engine risultati. Hè difesu di u redirecte malice, stu tipu di spama ùn pò cambià l'aspectu è l'aspettu di u web infettuatu.

November 29, 2017
Subdirectories Hacked In WordPress Sites - Semalt Expert On New Spam Occurrences
Reply