Back to Question Center
0

Semalt: Una guida per principianti nantu à cumu installà u plugin WordPress

1 answers:

Questa guideline solu applicà à quelli chì utilizanu wordpress.org. Per i persone chì utilizanu wordpress.com, hè impussibile installà plugins per unipochi di i so limitazioni. Hè imprese bisogna à creà un site d'autore ospitativu wordpress.org per puderà utilizà plugins. Ci sò parechji mètudi per quale puderà instalà un plugin wp. Per esempiu, pudete installà un plugin per WordPress fendu cercà in a console di ricerca, per aghjurnà o installate u plugin wp cù FTP.

Segui stu cunsiglii da Artem Abgarian, un top specialist de Semalt , è vi puderete riesce.

1. Installa un plugin wp usando WordPress Plugin Search

Unu di i mètudi più diretti di installà un plugin wp hè di ricerca in a ricerca di a consola. Cù sta strumentu, pudete accessu à parechji plugins chì sò prisenti in u plugin di u WordPress. Pudete chjardu in ogni ricerca di ricerca è truvate un plugin chì face cun u vostru bisognu. Quandu si stallanu, WordPress las falla è oghje per voi. Quandu u prucessu hè successu, riceverete un missaghju di cunferma di attivà u plugin. Pudete dinò à u plugin installatore.

Per un plugin per travaglià, vi ricurdate di attivà..Hè ancu indispensabile per nutà chì tutti i plugins sò parechje sfarenti. Questu significa chì ci sò parechje modi per quali anu bisognu di esse configuratu. Queste metu ùn sarà micca coperto in questa norma. Unu di cune di questa struzzioni hè chì pudete solu esse stallate di installà i plugins gratuiti. In parechji situazione uniche, pudete bisognu di installà un plugin ùn hè micca dispunibule in stu cartulare .

2. Installa un plugin wp usando WordPress Admin Plugin Upload

In certi casi, avete bisognu di installà plugins pagatu à u vostru situ web. In questu casu, a cunsule di ricerca ùn ponu aiutà. WordPress hà un serviziu di cunnessione in l'area amministrativu chì permette di installà un plugin nantu à a so cunsola. Avete bisognu di scaricà u plugin da una fonte internaziunale. Dopu questu, avete bisognu di login à a vostra tabulazione wp-admin, andate à i plugins è aghjunghje una pàgina nova .

Da questu puntu, pudete clicà u buttone di u plugin di upload. Inculcate stu schedariu da u vostru pc di pianu. WordPress uploaded è installà stu plugin per voi. Cum'è u metu prima, dopu una installazione successore, pudete attivà u plugin o rinviate à a pagina di plugins. Tutti i paràmetri sò persunificati à u disignu di u plugin.

3. Manually Install a WordPress Plugin cù FTP

In certi occasioni particulari, u vostru accessu viaghjadore vi pò esse un spaziu di restregazioni di schedariu chì ponu limità a vostra flexibilità di installà un plugin da l'area amministrativu. In questu casu, installà u plugin wp cù FTP hè a megliu scelta. Ancu principianti pò cuntrullà facilmente u gestore FTP. Prima di tuttu, vi pudete scaricà è scumpressà u schedariu zip di u vostru plugin in u vostru urdinatore. Da questu puntu, pudete bisognu di carica u plugin à u vostru servore d'allotge cù un cliente FTP. U vostru sughjettu di u prove di u web hoste pò furnisce un amministratore FTP per u vostru situ web. Una volta in u gestore FTP, pudete aghjunghje in a strada / wp-content / plugins / directory di u vostru servitore.

November 29, 2017
Semalt: Una guida per principianti nantu à cumu installà u plugin WordPress
Reply