Back to Question Center
0

Semalt: Rifurmazione Blurb Spamatu in u vostru WordPress Site

1 answers:

Se avete un accentu in certi vede di u vostru situ cù SEO, ci sò chjariti chì avete diventatu a vittima di siti web spamatori di ricerca cum'è webmasters.com è trafficmonetize.org. I siti di dumandà viaghjate alcune visitori falsi à u vostru situ è ​​creanu un messu in i vostri datu Google Analytics.

Spamazione di riferimentu hà diventatu un prublema maiò di i webmasters. Sì ùn sò micca familiarizati cun questu termini, Andrew Dyhan, un primu espertu di Semalt , sottugneghja chì hè traffica di aranci è botti chì tende di spettaculu assai visiti in i vostri datu Google Analytics.

Perchè ùn anu micca l'omu è ùn sò micca interessate in u vostru cuntenutu, ùn serebbe mai puderebbe generà conduite cù spidizione di ricerca è ùn pò micca eseguisce u vostru affari in Internet. U pseudo tràficu hè stata cuncessione per affirmà parechji cumbetti in u Google Analytics, ma u ritrattu di ritrattu hè centu percentu.

Rificanu Spam à i vostri siti WordPress

Hè obligatuà di impidisce u repertoriu puzzicheghju in u vostru Google Analytics se vulete gudari un assicuratu in Internet. L'avete deblitu in u vostru situ di WordPress. Per questu, avete averemu in mente un pocu di cose. Chjamati i plugins spam sò stati disattivati ​​per bluccà i botti spiderati è in u filu in WordPress, perchè sguassà assai u tempu di i webmasters. Pudete persunalizà è aghjusta a paràmetre di i vostri duminii è dispunibule da quellu bug 403 chì pò causà assai prucessu per u vostru situ.

Chì hè Spam Rifegalmente?

Spamazione di riferimentu, cum'è l'annunziatu, sò bots è armi chì vittite i vostri siti è pruvate à creanu backlinks per voi da e so stati novi, ùn penetrannu in i vostri siti è causanu assai problemi. Cusì, hè bisognu di ubligatoriu di e vostre Google Analytics è WordPress. Quì i modi simplici per trattà cù a spedizione è bots di ricerca.

1. Utilizà i schedarii htaccess

Pudete utilizà i schedari. Htaccess per bluccà è sguassate di u vostru situ web. Hè un metudu di u mumentu di salute è dà abbastanza di beneficii per i webmasters. Sè vo site novu in Google Analytics, avete abbrettule u vostru contu è leghje infurmazione di i rigioni è i reguli htaccess. Aduprà cum'è una linea di basi è dispunibule u riferimentu in i vostri siti WordPress .

2. Installa i plugin di i Spam Blocker

Hè veru chì assai plugins sò dispunibuli in WordPress per bluccà u spiditu di ricerca in una grandezza. Ma quandu si sceglie un plugin pertinenti, deve esse sicurizatu chì hà ricivutu rivista positiva di l'utilizatori previ è cinque stelle. Pudete persunalizà a so cunfigurazione basatu à u vostru nome di e duminiu, i chjavi, è u nostru ghjocu di u situ.

3. U filtru in Google Analytics

Prima di pensà à u filtru in Google Analytics, permettenu di dì chì ùn ci micca impeditu i aranci è i botti da alcuni a vostra situazione. Invece, hè solu benefactivu per fuglià u trafficu indipenale è u riferimentu spamante chì puderia avè incursu u vostru contu Google Analytics. Cusì, pudete filtra u speditu di ricerca in Google Analytics per a prutezzione di i vostri siti web di WordPress trà i minaccii possibles.

Sè avete bisognu di più assistenza, pudete truvà qualcosa à voi o cunsultà i espertevuli di WordPress chì sò quì aiutanu à sapè tuttu ciò chì tocca à a sicurità di i siti web .

November 29, 2017
Semalt: Rifurmazione Blurb Spamatu in u vostru WordPress Site
Reply