Back to Question Center
0

Semalt revela una guida per eliminazione di u trafficu falce da u vostru situ

1 answers:

U Spamazione di Rispondiziu hè u spaziu di u viaghju di u trafficu falzu da Google Analytics direttamente, è per esse dinò in i rapporti di trafficu generatu. Piglia una decisione per sguassà u spiditu di ricerca si trova trova à GA rapporti per ottene e prezzi precisa di u situ.

Artem Abgarian, u Manager di successu di Clienti è di Semalt Servizi Digitale, aghjunghjenu quì qualchì praticatu pratichi à questu sensu.

Chì ghjè un Bot?

Chjami sò programmi sviluppati per eseguisce e tarei repetitamente rapidamente è cun precizione. Bots foru iniziati per l'indexazione di pagine nantu à Internet per search engines . E persone cun intentzioni malintenze adopranu l'usu di bots à l'annu per aiutà à creà furmazione per clics, trasferendu i cuntenuti di un situ, distribuzenu u malware, accualizate e indirizzu email è overstate u trafficu di u situ.

Bots Safe è Malicious

Un esempiu di un bon roboticu hè u Googlebottu chì rasturnata è indici pane per l'utilizatori. Cerca bots ùn esiste micca JavaScript (a maiò parte). Inoltre, quelli chì si ponu utilizà si trovani nantu à i rapporti GA chì puderianu ferite a rappresentanza metrica. Se ùn cose micca eseguitu JavaScript, ùn hè micca impattu nantu à i rapporti, ma si prisentanu nantu à i registri di servore nustru. Puderanu, ancu, affettanu a veloce di carità perchè usanu i risorse di u servitore. Boti sicuri aghjusta à i direttivi cuntenuti in i robots.txt. Bots maliziusi, invece, imponevene diverse strategie per annullà queste guidate.

Spam Bots

U so ughjettu primariu hè di visità parechji siti cum'è possibili, è avete da esse spambiate cun capelli di riferenze faciale per evità di deteczione. U repertoriu falò falsa increa un ligame redirecto à u situ chì vulete promossi..E dumandesi HTTP da un tali navigatore apparentanu in u registratu di servitori è indiziatu da Google. Hè funziona cumu un vultu backlink à u situ chì quì prisenta in u logu di u servore. Google hà fattu cambiamenti à i so algoritmi chì ùn puderanu indicià e dati di u logu di servitori, cusì sfarenti sforzi di i sviluppatori spamboti. Puzzicheghji infurmati cù JavaScript sò pudè passà per i filtri GA, chì hè per quessa riflettenu in i rapporti.

Botnet

A Botnette aghjunghjenu parechji ordinateur infettate per formar una rete cuntrullata da u spedatore. Utilizà altre IP per attache un situ web unicu. Ci hè u più grande u botnet, più u più altu di l'infiltrazzioni. U trafficu di una botnet hè cum'è u trafficu direttu postu chì vene da un altru computeru, facendo cresce per detectar. Quassu unu, ùn avete micca assai impattu cum'è altru piglià u so postu.

Spam Bots altamente malice

U so propiu principalu hè di ricrutari un computer per esse parti di una botnet infettatu cù malware. L'informazione hè stata utilizata per distribui u stessu malware à altri cumpunenti. Bluttering una botnet pò impedisce u trafficu da trà i visitori. Li rossi suvitanti di u rapportu di u trafficu di ricerca facenu principalment à sti siti web infettante di malware. Avete clicu tali ligami fintantu chì ci hè un software anti-malware effittivu installatu o un computer separatu .

Smart Spam Bots

Queste siti remissi u trafficu di Google Analytics cù u codice di seguimentu cù l'identità di u situ. Hanu ancu includendu qualificadori falsificate in u rapportu di u trafficu, chì pò assicurà insuspechatu. I so attività ùn anu mai accugliendu in u logu di u servore, è ùn ci hè nè manera di prantaggialli postu chì mandonu infurmazioni diretti à l'aghjuntu analiticu. E persone chì ùn anu micca usu Google Tag Managers anu u codice di seguimentu GA in u so situ, chì cumporta com'è un identificatore di propriu web. Google Tag Manager hè una strumenta eficienta per sguassà spedizione per riferenze in questu casu. Spambots attaccanu attaccati siti ridivati ​​cun vulnerabili in u codice fonte o quelli chì sò cun misure di sicurezza limitata.

Detectant Spam Fonti

Navigate à i rapporti di trafficu di Google è utilizate i ritimi di repercussioni in quantu l'elementu di scelta, in ordine per decendente. Quelli chì sò cù u 100% di u 0% di i pinsamenti di i sullivazioni sò deve suspettà di spara. Oltremente, ci hè una lista exhaustiva di spammers chì hà cunservatu chì si ponu fà cù l'analisi manual. U passu prossimu hè di bluccà.

Assicuratevi di creà una notazione annantu à u graficu di l'annunziu chì spiecanu unni hè statu un scuppiatu di trafficu in quellu tempu..

1. Aduprà u regenerà u mutore per u schedariu .htaccess è utilizate Spambot Capabilities per sguassà u riferimentu spamante per cambiamenti. Sè sicuru nantu à l'indirizzu IP l'utilizatori spambot, inclùdinu in u codice è l'avete accessu. A capacità pò esse usata per frenu i distanzi di l'indirizzu IP. Solu solu questu si sia sicuru chì spambot usa parechje IP per fà una sola operazione. Inoltre, impediscenu l 'utilizatori cunniscienu d'utilizandu spamboti.

2. Filtru Elementu filtru: verificà a casella chì prumesse per escludiri i puzziche è l'aranne cunnisciuti.

3. Monitor Server Logs: scantati e scacciate visitate u situ in modu rigulari. Aduprà un cortafuale per prutege l'informazione da u spaziu virtualu filtendu e funzioni web di i spamboti.

4. L'amministratore di u sistemu deve esse in una pusizione per offre l'assistenza prufessiunale.

5. U codice ItSAlive aiuta à mantene a metrica da Google è Yandex da interferenza da i spamboti.

6. Google Chrome hè capace di detectar malware è adattatu per scopre si ùn ci hè micca un cortafuenti in situ.

7. L'alerti di l'utilizatori sò notificazioni persunalizati di Google chì avianu chì averebbe quandu ci hè un spaziu impegnu di trafficu.

8. Google Analytics Filtri. Crea novi filtri in a sección di visione di a tabulazione Admin in GA.

November 29, 2017
Semalt revela una guida per eliminazione di u trafficu falce da u vostru situ
Reply