Back to Question Center
0

Semalt presenta 4 Passi Per Configurà un Filtru in Google Analytics per seguite Subdomini

1 answers:

Aduprà un filtre persunalizatu in Google Analytics avemu a analisi di u trafficu di sottominesi per separatamente da u situ principali. Sti filtri prediletti sò utile per pagine di pate , siti web cù blog, è siti cummirciali chì sò parti di e duminii esistenti.

Eccu un guvernu cumplicatu è direttu da Andrew Dyhan, un primu spéciale da Semalt , nantu à cumu pudete creà un filtru in u Google Analytics per seguità i sottupuniti.

Scenizzione n ° 1: Fate u vostru Google Analytics nantu à u subdomain:

Avete da esse sicurizate chì u cuntu Google Analytics hè stabilitu nantu à u subdomain è i dui duminii utilizanu un codicu UA. Se e so siti ùn utilizanu micca a listessa propria UA, pudete esse micca, puderà vede i vostri stati quandu crea i filtri. Pudete ancu aduprà l'Assistante di Tag di Google è verificate l'estatus di u vostru dumtu è subdomain, facendo sicuru chì u codice hè stallatu accurately. Una volta chì avete stabilitu u codice Universali d'Analisi per i dui siti, pudete passà à u secundu passu.

Scuperta # 2: Crià una vista nova in u cuntu Google Analytics:

Creece vede novi in ​​u vostru contu Google Analytics hè simplicemente. Una volta accede à u vostru contu, fate clicche nantu à a seccion Admin è cliccate nantu à l'opzione Cria New View. Ùn vi scurdate di fà sta vera un nomu propiu. Quandu stu passu hè cumplettatu, deve aghjunghje u subdominio propiu (cum'è u blog.abc..com) è salvà a scatula. Stu passu assicura ch'ella pudete accessu à e vostri dritti di u trafficu crudu è in u cruciatu senza avè problema. Inoltre, hè faciule per apagar i filtri, ma ùn pudete micca esse micca permanentemente è ùn pò micca cambià a data filtrata novamente.

Apertu 3: Applica i filtri persunalizate:

Avete flicà cliccà nant'à i novi vede chì avete creatu per u vostru subdomain è applicà i filtri customizzati più prestu. Sottu u tipu di filtru, deve selezziunate l'opzione di u filtru persunalizatu è cliccate nantu à u buttone Includite. Pudete puru sceglie l'ostendariu di u menù dispunibile; Eccu avete bisognu di aghjunghje u subdominio cù periode è reverse. Per esempiu, se u vostru subdomain hè www.wholesale.abcsite.com - pudete inserisce cum'è wholesale \ .abcsite \ .com

Quandu avete finishing stu prucessu, ùn abbiate micca clici nantu à l'opzione di Verify Filter per verificà chì tuttu hè prestu fine, ma hè un passu innecessariu. Una volta clicate nantu à u buttone Salvà, i filtri cumincianu a cugliera è dimustrendu a dati nò vintuzu quattru ettari.

Apertu 4: Aghjunghje l'esclusione di ricerca in Google Analytics:

Avete aghjustatu l'exclusionazione di ricerca à a pruprietà Google Analytics, cumu impedisce à i visitori subdoministà di vede cum'è l'autoreferenzi. Inoltre, ùn devenu esse di pudè scaccià u vostru rapportu Google Analytics. Per aplicar l'exclusionazione di ricerca, puderete andà à a seccion Admin in u vostru contu Google Analytics. Una volta avete sceltu una prupietà, u prossimu passu hè di cliccà nantu à l'opzione d'Infurmazioni in seguimentu. Finalmente, deve cliche nantu à a lista d'Esclusioni di Riferimentu è aghjunte u URL di u subdomain prima di salvà a scatula. Per più infurmazioni nantu à i filtri è sottodominici, deve cuntrollà a seccioni d'aiutu di Google .

November 29, 2017
Semalt presenta 4 Passi Per Configurà un Filtru in Google Analytics per seguite Subdomini
Reply