Back to Question Center
0

Semalt: How to Stop Search Engine di Crawling A vostra pàgina di WordPress

1 answers:

A multitùdine di genti voli metulà i cercadori di motore di ricerche e so siti di WordPress. Puderà parigliu parleru, ma certi pirsuni pensanu chì i muturi di ricerca ùn anu micca spiecà i so siti finu à ch'elli sò stati preparati. Sè vo site un disegnadoru di situu web chì sia da facilità per vultà i busti di ricerca di rastreu u vostru situ. Se avete sviluppatu un situ in WordPress, ùn sarà micca difficili per vultà Google d'arricchisce i vostri pagine web. Avete bisognu di fà qualchì cambiamentu. Certi i persone amate u travagliu nantu à i siti viaghji invece di creà ambiti lucali. È certi individui anu amatu per accettà i so prughjetti propiu per a custruisce a so cartera per avè qualchì clientella più stata attraversata. Allora ùn anu micca bisognu di indexà i so siti perchè a portafirma hè assai più impurtante per elli.

Max Bell, u Manager di Successu di Clienti di Semalt Servizi Digitali, quiche quì hè una guida pratica di vultà u mutore di ricerca di rastreu u vostru situ è ​​raghjone per fà.

Usendu u WordPress admin panel

U primu passu più impurtante hè aduprendu u WordPress admin panel per disuperarà i mutori di ricerca di l'indexazione è rastreu e vostre pagine web. Sè acquistatu di WordPress, deve esse cunnisciutu di i plugins chì pò esse usatu in questu quì. Va a l'opzione di i paràmetri è scacciate. Quì pudete vedà una casella chjave chì deve clicate per finisce i mutori di ricerca di l'indexamentu di u vostru situ di WordPress. Una volta fatta, ùn deveru micca scurdate di salvà quelli di e paràmetri prima di chjuderà a finestra..

Aggiunce e mette tag in a setazione Header manualmente

Hè impurtante di aghjunghje i metaetique in a cabina è in u piezzu di u vostru situ di WordPress. Ci hè duie opzioni per ellu: pudete aduprà un plugin di WordPress per piglià stu travagliu o vai in i schedari di u tema è inserisce i meta tags manualmente. Adding the meta tags in the header and footer sections hè impurtante, è ùn deverà micca chì i motore di ricerca rasturnata i vostri siti. Parechje persone cunfundite infurmazione di l'editori di sti schedari, ma hè un passu fàciutu è sicuru. Avete bisognu di corruzà i mudelli Robots.txt per ubligatori di i web crawlers.

Edite i schedari robots.txt per ubligatori di i crawler web

Hè pussibule annunzià i mudelli di robots.txt per impedisce e motore di ricerca di rastreu u vostru situ. Stu schedariu hè utilizatu per gestionà l'indexazione di e vostre articuli è articuli. Pudete vede quella pagina chì vulete indexà è chì unu deve esse indiziatu. Basatu nantu à quella, pudete aghjurnà i paràmetri è ùn ne scurdate di salvà quelli settings. Hè ancu possibbi à disabilità tutti i botti cumu simultaneamente. Stu schedariu permette di rializà a so opione efficace è i stoppelli di i web crawlers di rastreu u vostru situ web. Per questu, avete bisognu di creà un coppiu di schedari di testu è aghjunghje un codice specificu per elli. Aduprendu tutte issi schedari quandu aghjunghje a finestra.

A prutezzione cù i password

Pudete impunite i mutori di ricerca per indizzazione di i vostri siti cù ipertorii prutettati per password. Per questu, avete andatu à u cPanel di u vostru situ è ​​cliccà nantu à una opzione (Password Protection Scout). Questu avete aperta una nova pagina per voi, induve pudete vede parechji direttori. Eccu, avete a circustrate u regule publicu HTML cù u nome d'utilizatori è a password sò inseriti. Sì l'infurmazioni in questa sizzioni, nisun motor di ricerca ùn pudere micca spiecari à u vostru situ.

Quandu tutti i webmasters è i bloggers puderanu fintà i mutori di ricerca di l'indexazione di i so siti.

November 29, 2017
Semalt: How to Stop Search Engine di Crawling A vostra pàgina di WordPress
Reply