Back to Question Center
0

Semalt Expert: Removing Bogus Riferimenti Accolta Da Google Analytics

1 answers:

Avete avete avutu notte di lotterie di ricerca di visiti in u Google Analytics chì dicenu bogus? Sì stu casu, pudete avè u prublema di u ghjustu spama - un tipu di puzzicheghje chì affecalla un grande numaru di siti è l'utilizatori nantu à Internet. Sfurtunatamente, Google Analytics ùn furnisce micca suluzione per questa problema, è ùn avete mai cunnosce a manera di bluccà i spammers. Lisa Mitchell, a Semalt U Manager di Successu di Clienti, dici chì l'unicu modu per distrugge di elle hè affucatu à l'appellu cù filtri. Sì, pudete filtrà u caccià fora di u Google Analytics, è questa hè l'unica scelta chì avete.

Puderete passate per mezu di i posti chì spiecanu cumu utilizà. Htaccess archivi per ubligatoriu di ricerca di ricerca. L'esperti di Rocketspark prestanu i clienti cun l'infurmazioni utili à cume filtrà u speditu di ricerca è assicurà a vostra salvezza in Internet. Chì succète se i vostri perfetti analitici ricèghjanu ghjustu spams? Cumu cù u prugramintore di email, u spiduto di ricerca pò esse filtrata o sblocata. U webmasseur deve esse impedisce u cercadoru di scriviri da l'indexazione di u situ di u ghjurnale, traschendu à i spazii ùn publicheghji cumu siti prutetti per password. Ellu puderà utilizà i schedarii di l'esclusione di l'robotu o append paese à i valori di nofollow in i ligami.

Hè stata osservata chì u repertoriu sputtu dilune assai di Google Analytics annunziate ogni mese. Certi spammers abbinunu i servitori web è i vostri blog, create visu falsificatu è triccing e so rapporti analitici..Per più di trè anni, i novi variazioni di u puzziche riferimentu sò stati prupostu in Internet. Spammers utilizanu una varietà di tecniche per dannu a classificazione di u situ di u risultatu di u mutore di ricerca. I spammers ùn anu micca visitatu i siti. Sò solu creanu vista falsa è scherzu u vostru contu Google Analytics. Se vulete impidisce u ghost spam, create filtri in Google Analytics per ubligatori. Puderete sceglie sti passi simpatic in questu quì.

U Passu 1

Andate in a seccion Admin in u vostru contu Google Analytics. Eccu duvete sceglie tutti i filtri in tutta a columna di u cuntestu. U passu dopu hè di cliccà l'opzione New Filter è dà u filtru un nomu propriu. Avete ancu avè definitu l'Appassi di a Campagna in a seccion Exclude.

Sta 2e

U Filter Pattern hè quì induve puderà copre è piace u listinu di tutti i vostri duminii è subdomini chè vo vulete bloquallu da u trafficu di ricerca. Mantene un ochji nantu à a manera chì si separanu via i caratteri chjappi, è chì a linea verticale si trova supra u tecmaticu. Hè pussibule aghjunghje più di un duminiu, ma u limite totale di caratteri sò 255, perchè puderete ripetire u prucessu trè volte per filtrà tutti i vostri siti web .

Stage 3

Appena, avete aduprà i filtri in tutti i pagine web. Per questu, avè da cliccà nantu à u buttone Add, è applica i cambiamenti prima di chjuderaghju a finestra.

Pas 4

Ùn ci vole micca fà scelte in u buttone Salvà. Pigliate sempre chì i filtri pò scumpressà i siti puzzate da u tempu chì anu aghjustatu. Allora, avete averà aspittari quarchi ura o ghjorni prima di l'esse risultati in u vostru rapportu Google Analytics .

November 29, 2017
Semalt Expert: Removing Bogus Riferimenti Accolta Da Google Analytics
Reply