Back to Question Center
0

Semalt Expert Knows How To Delete Spam Riffonità da i Domains Annoying

1 answers:

U spidamentu di riferimentu hà stallatu di parechji mesi è anu distruttu una quantità numerosa di siti. Avete ricatu pocu u cuntu Google Analytics è truvonu quarchi cosa strana? Nta l'ùltimi mesi, Darodar, iLoveVitaly, è Blackhatworth anu danatu assai siti. U so trafficu di ricerca hè sempre falce è incomplete. Avemu da esse dichjaratu un pocu metudi di cumu per bluccà u spidore di ricerca in Google Analytics è Darodar. Spamazione di ricerca hè stata a circundante di mesi, è avete bisognu di sappreghju assai nantu à l'internet. Per esse onesto, hè un scherzu di ricuperà u vostru situ trà u tràfficu fugliale è u so ranzu in u search engine risultati.

L'annullamentu di l'annunziu di l'annullamentu hè mandatu. Per questu, avete bisognu à sse steddi simplicanti cun stradelli stati stigghiati da Artem Abgarian, un prufessiunista di Semalt .

#Step 1: Cugghiate lista di duminii è duminiu spama

U primu passu hè di cumpilà a lista di dumande è subdomini spamatori. Avete da fà una lista di e duminii chì vi mannanu sughjetti falsificà falsificate. Pruveite u vostru megliu per nome tutti i domini chì sò vittimi di stu prublema. Una volta avete fattu cose, pudete facilmente impiccà l'indirizzi IP è ponu adjust your Google Analytics stats.

#Step 2: Bots excluali

Hè mpurtanti escludiri tutti i fori chì preparanu una lista di spidenza di ricerca. Ùn ci hè nunda chì si pò cunfunditi cum'è bots sò parechji affari è spidizioni di ricerca hè qualcosa più..In u vostru contu Google Analytics, deve selezziunate l'opzione Vidu per escludiri bots da a lista. In seguitu, avete scrollatu, per esse sicurità chì avete eliminatu tutti i boni botti di sta lista.

#Step 3: Cumpressate alcune

Dìme vi dumandate chì quì u passu hè optativu. Hè significa chì pudete fà o micca è questu depende di i vostri bisogni è a cumprinziu di u repertoriu spama. Se vulete creà copie copre, create i filtri è e so copie assai in u vostru contu Google Analytics. Scelta i domini è sottodominici chì anu rifreddevvi puntati falsi, è creanu copre parechji per tutti quelli duminii .

#Step 4: Crià filtri à Block Reference Domains

È fàcili per creà filtri per bluccà i domini di ricerca. Se tenete parechji domini è vulete creà parechji filtre, questa scelta hè bè per voi. Ùn pò esse micca pussibule di creà filtri per tutte tutti sottomi. Andà à a seccioni tutti i filtri è chjamate i filtri. Select the Filter Types option and exclue the bots and keep creating different filters for different domains.

#Step 5: Stà chì prima cunfirmava chì u trafficu di ricerca è bluccatu

Quandu avete segitu i passi più appuntamentu, avete esce da aspittà un pocu di tempu per rinfurmarà si u speditu di ricerca hè stata bluccata o micca. Pudete vede migliori in i vostri stati Google Analytics. Quandu sò creati i filtri, a ricerca di ricerca remplje di u vostru situ web automaticamente .

Pensieri Finali

Prima di finisce stu tema, avemu prisentatu una lista di domini di spamatori per avè l'idea chì avete firmatu quandu chjude à miles de blackhatworth.com, econom.com, darodar.com, ilovevitaly.com, bestwebsiteawards.com. Se u vostru situ web mostra u percentile di u 100%, potuto vulete cambià l'intrecciu in u vostru contu Google Analytics.

November 29, 2017
Semalt Expert Knows How To Delete Spam Riffonità da i Domains Annoying
Reply