Back to Question Center
0

Semalt Expert In Prevention of Search Engines From Indexing A WordPress Blog

1 answers:

L'ughjettu di inizià un blog per assai persone hè di avè u trèficu quantu pussibule. Per quarchi, pari pare sapè cum'è un sognu veru se Google indexe u so cuntenutu. Hè per quessa chì dumandemu a question: perchè qualchissia ùn vulete micca avè u so situ indiziatu per questu search engine ?

Ross Barber, un top specialist de Semalt , definisce quì per parechje ragioni di stopping search engines da indexà u vostru situ web è e manere di fà esse.

Quandu s'infileghjanu, è u blog hè sempri frescu, hè una alta chance chì avete travagliatu nantu à u situ è ​​publicava u cuntenutu da quà. Avanzate, pudete nutà chì u cuntenutu pianu pianu ùn hè perfettu è ùn vulete micca altri pirsuni cumu avete influenza negativamente a vostra credibilità. L'unica solu chì pudete pensate hè di sguassà u situ di parechje in i risultati di ricerca di Google à l'avete alcanza u vostru blogu di cumpetenze, è avà prontu prontu per i persone per accede à u vostru situ. I seguenti sò parechji metudi nantu à cumu fà:

Scuru 1. Desunificà i motori di ricerca di l'Indexazione WordPress

L'idea darrè di questu hè di prevene i mutori di ricerca di rastreu u situ in u primu postu. Ci hè dui metudi chì si ponu usà:

Metu 1: Ci hè una funzione integrata in WordPress chì impedisce mutori di ricerca di rastreu u situ.

Apertura a pagina d'Admin in WordPress è selezziunà "Reading" da l'area di cunfigurazione. In a "visibilità di i muturi di ricerca", ci hè una casella chjave chì urge à l'utilizatore per "Discourage search engines di l'indexazione di u situ". Una volta di verificà sta casella, fate clicà salvà è surtite.

Métdum 2: Sè avete avè un accortamentu più manicu, editendu i robots.txt hè una sposta più bona per voi..

Truvate i robots.txt in u situ web chì pò accessu through u file manager. Aduprate a sintaxe (Agente d'usuali: *, Press Enter, and Disallow: /), per guardà i motore di ricerca di rastreu u situ.

Paso 2. Prutigale Proteczione

I pruvà mutori è i rastreuru ùn ponu micca accessu à i risultati password cù u sughjettu in u situ. Utilizà i mètudi seguenti per creà password:

Metu 1: Osservatori di ospiti sò una basa di guidate a basa di password è a funzione chì hè simplice di utilizà. Hostinger è cPanel anu parechji prucessi simili.

Una volta in u pannellu di cuntrollu di u vostru ospitu, localizza l'icona cù l'opzione di prutezzione di un direttore. Cliccate dopu nantu à i buttone, una nova finestra apparisce cù una lista di schedari, da quale aghjustate "public_html". Cliccate nant'à u buttone "prutege", è surtite.

Métdum 2: Pudete usà un plugin WordPress cum'è WordFence, o Password Protect per fà alcuni risultati. Assicuratevi chì hè stata data prima di installà. Dopu a stallazione, create una password per u situ, è ogni cosa ferma sicura da u crawling.

Pas 3. Eliminazione una pagina indiziatu da Google

Ci hè parechji volte chì Google indexe un situ in contru à i vuglieti di u duminiu. Ci hè un modu per riversisce questu, ma es necessariu esempienza una Consola di Google Ricerca per u situ indiatu. Dopu a dicisionarii nantu à u situ web chì vulete sguassà, piacè à "Elimine l'URL" in u pianu "Index Google". In a casella vacca furnita, intria u URL di u situ è ​​cliccate cuntinueghja. Sceglite l'aghjustà a pagina da l'arricchinu è seguità mandate u dumanda .

A conclusione

Ùn importa micca e quali ragiuni avete da impedisce i mutori di ricerca di rastreu è indiciamentu di l'infurmazioni nantu u vostru situ. I passi apparinati aiutavanu à ghjustu quessa. Qualchidunu pò ùn devi micca i megliu risultati ma serve l'intentu propiu.

November 29, 2017
Semalt Expert In Prevention of Search Engines From Indexing A WordPress Blog
Reply