Back to Question Center
0

Semalt Expert Discrive WordPress Default. Regoli Htaccess

1 answers:

Dopu, pudete avè avutu un accontu di u cuntenutu di u htaccess in a ricerca di u vostru situ di WordPress. In questu articulu, avete imparu assai raggiuni di questu l'aiutu chì anu stipulatu da un primu expertu da Semalt , Artem Abgarian.

Ci sò parechji casi d'attacheti di spamatori di ricerca è cumpressenu a manera chì u situ web risponde à Google Analytics. Spamazione di riferimentu causa assai visite web falsa chì affettanu a qualità di l'informazioni analitica. Ci hè questi rigulari WordPress. Htaccess chì dite i permessi per aspetti such as web crawlers e bots. A maghjilla di i servizii di u situ web usa u servore Apache. Quandu un situ web hè installatu in WordPress, ci sò parechje regule chì entra in u schedariu .htaccess. Questu articulu hè u schedariu chì vene nantu à u cartariu di u vostru situ web. Difunenti servitori ponu parechji mètudi di fà rializzioni à u permalink. In certi casi, i webmasters run some codes that help in eliminating some of the spam reference

WordPress. Regoli Htaccess

Quandu una instalazione di u web hè in prugressu in WordPress, a maiò parte di l'aspettu mpurtanti di a so installazione predeterminata hè stata cum'è língini di codice. I currenti codici in u vostru situ web deve esse un prucessu chì passa cù cura. In certi casi, u web sanu pò fallenza di responde. Se ùn site micca siccatu di ciò chì fate, cunsultà qualchì agenza SEO o un staffu qualificatu ponu impidiscenu effetti avversi. Unipo di i linii di codice chì liganu à l'Apache.org include:

# BEGIN WordPress

Ritrustà annantu

RewriteBase /

RewriteRule ^ index \ .php $ - [L]

Rivedutu cuntestu% {REQUEST_FILENAME}! -f

Rivedutu cuntenutu% {REQUEST_FILENAME}! -d

RewriteRule. /index.php [L]

# END WordPress

A regula di scrivite di novu in a carattere raffigura furnisce funziunalità addominiale in quantu à l'opzione di prestazione di stu situ web. Stu schedariu cuntene a via à a cartulare duv'è stallà a vostra carta WordPress. I sviluppori web utilizanle stu ligame per aiutà à e develope e mezi in modu efficau à u cuntrollu di permessi à l'usu di un situ web. Per esempiu, un situ web pò esperimenti un errore di quandu pruvate d'accede.

I primi è l'ultimi língini di stu codice cuntenenu una "#." Quissi avissini aduprà u scopu di cumuzioni per vede cumu fà per accessu u vostru cartulinu .htaccess. Unipochi di e beneficii di u WordPress. Regoli Htaccess include a prevenzione di l'attacheti Spamazione di Google Analytics. I direttivi "Rewriterulus" ponu aiutà à impedisce un bot da accede à l'index.php. Stu effettu hè cruciale per u travagliu di u trafficu falzittu chì puderia esse ghjustu da i domini d'spam.

Cumbresioni

Spamazione di riferimentu diventenu un problema cumuni chì face l'imprese è i so siti. In certi casi, i siti web cù un servitore Apache dipendenu di un schedariu .htaccess presente in u raghicolariu di u vostru situ web. Sta funzione hè ancu standardu per i siti cumuni di WordPress. Stu schedariu cuntene e regule chì dicenu quantu visitanu o crawler interaccate cù a vostra basa di dati. Stu articulu di sviluppu web cuntene alcuni di e tecniche chì pudete aduprà per fà aghjustà a risposta di u vostru situ web. In certi casi, pudete esse capace di svià i prublemi di riferimentu periculosi. U traffico falce ùn deve esse micca un prublema chì avè infurmatu à u trafficu di Google Analytics. Qualchidunu di i

November 29, 2017
Semalt Expert Discrive WordPress Default. Regoli Htaccess
Reply