Back to Question Center
0

Semalt Expert Conveys Crucial Information About Mirai Botnet Attack

1 answers:

Dyn hè unu di i top-ranked companies chì cuntrolanu un bonu numaru di u sistema di nomi di duminiu hè statu culpitu da Mirai botnet per sindiri più di 100 000 ditta online. Sicondu i rapporti realizati da Dyn, Mirai l'attache di botnet hè unu di una forma chì hà avutu una forza di attache à a quantità à 1.2 Tbps.

Andrew Dyhan, u Semalt U Manager di Successu di Clienti, dichjara chì l'attacchi di u botulariu Mirai sò fatali in cunfrontu cù l'attache di denial of service attacks. L'attaccu DDoS dipendenu micca solu per a bombarding una rete particulari cù un trafficu irreale finu à chjappà. Sicondu un publicu novu postu publicatu da Dyn, Mirai botnet hè stata generata per l'internet di i cazuli (IoT), cum'è prugrammi di DVR è di camere digitale.

Cumu opere di u botnet

A banda di esse involucrati in un attaccu chì hit Dyn, Mirai botnet hè stata ancu ligata cù un attaccu chì hit un blogu di securità di informazioni, "Krebs on Security", hè stata di Brian Krebs, unu di l'antichi autori di u Washington Post..Sicondu l'allungamentu fattu da Brian Krebs, l'attaccu chì ghjunghje u blogu di security di l'infurmazione avia una forza di attache di 665Gbps.

Poste ricenti di David Fidler, u cumandante principale di cibersigurtà à a Directiva di l'Affari Esteri, implicava chì a denali distribuzione di l'attuali di serviziu chì hit Dyn falau nant'à a ricordia cum'è ancu sottumette e prime siti cum'è Netflix, Guardian, CNN, Twitter è Reddit. Mirai botnet hà più affettatu i siti in Europa è i Stati Uniti.

Fidger, un especialista di cibercafricana, hà fattu un rapportu riguardu à l'attaccu di Din, induve Fidger hà dichjaratu chì ùn pudia micca rivelà un attachete cybercupatu cù una forza di attache di più di 700Gbps. David Fidler tamén agregou que organizacións e empresas tenia un problema serio en materia de seguridade dos gadgets "Internet of Things", onde non era unha solución mellorada para combater o ataque como o que deixou Dyn, unha vítima do ciberataque.)

Sicondu un rapportu recente released by experts in cybersecurity è l'agenzii di u guvernu, DIN era fatta vulnerable da u prublemu di insecurity di fronte à IoT. Avà, una sonda di realizazione da e dinamica di a reta di cumulenza hè sempri duvuta, induve a cumpagnia hà dettu chì Mirai botnet era u più grande attache di cibertà di sicuru trastu l'internet è chì scorri à i principali siti web in Italia è Europa.

Joe Weiss, u cumerciali di u executive chì prisenta a cibersigurtà soluzioni applicati è un ghjurnalistu chì scrivite nantu à i minaccii elettroni, hà ancu riferiti in quantu à Mirai botnet ammintazione maliciosa. Secondu à Weiss, Mirai botnet hè cunsideratu cum'è cambiamentu di ghjocu in a industria di cibbererezza, chì hè difficiule per pronostenu a nova forma d'attache è da esse guidata da Mirai botnet.

Joe Weiss hà ancu implicatu chì l'attache di denali di serviziu di serviziu principia com'è un attaccamentu particulari, è cambia in novu forme d'attacche. Weiss conclusi dittu chì Mirai botnet hè u tipu d'attaccheghji chì pò abbandunà ogni cumpagnia vittima di cyber attache. Sicondu l'ellu, a travagghiari cumu per luttari di botnets hè l'unica solu chì prutege a prutezzione di sistema di cuntrollu di l'informazioni per esse vittima di i minaccii elettronichi. Pigliate esse attenti è analizà annantu chì a maiò parte di u vostru trafficu venenu da esse da esse tombatu da e botnets.

November 29, 2017
Semalt Expert Conveys Crucial Information About Mirai Botnet Attack
Reply