Back to Question Center
0

Semalt Expert: A Guide To Preventing Google From Crawling Old Sitemaps

1 answers:

Cumu u vostru situ web cresce, pruvate à u vostru megliu per truvà modi per migliurà a so visibilità è credibilità in l'Internet. Certe volte, l'effetti di a manera chì i nostri siti usati di travaglià sò stati ripetuti, è questu hè duvere duverà prestu attenzione.

Avanzate à i seguenti tips da Max Bell, u Manager di Successu di Clienti di Semalt , per impediscerà Google d'arriccà i siti antichi.

Quandu sett'anni, unu di i mo clienti m'hà dettu chì hà avutu un situ web di cuncèrsia. Si passava parechje cambiamenti: da a struttura URL à u sitemap, tuttu hè statu mudificatu per fà più visibili u situ.

U cliente averebbe qualchì cambiammu in a vostra Consola di Google Ricerca è truvate l'errore di Crawl. Ciò chì hà osservatu chì ci era un grande numaru di URL antichi è novi chì stanu ghjudiziari u trafficu falzu. Arcuni di elli, però, eranu l'Access Denied 403 è Not Found 404 errors.

U mo clienti m'hà dettu chì u prublema più grande chì avia era un vechju sitemap chì era in a carattere raffioru. U so situu utilizava una varietà di i plugins XML di Sitemaps di Google in prima, ma ora era dipesa da WordPress SEO per Yoast per u sitemap. Diversi plugins di sitemap antiquari, ma hà criatu un messu per ellu. Eranu stati prisenti in a carattere raghia chjamatu sitemap.xml.gz. Cumu hà iniziatu à utilizà i plugin Yoast per creà sitemaps per tutti i posti, e categurii di e pàgine è e tags, ùn hà micca bisognu di i plugins più. Sfurtunatamente, a persona ùn hà micca sottumessu u sitemap.xml..gz à a Consulta Google Search. Avia solu avete sottumessu u so u sit sitemap Yoast, è Google era rasturnata di i so vechji sitemaps.

Chì si crawl?

A persona ùn hà micca sguassatu u vechju sitemap da a raghione, perch'ellu era ancu indexatu. Ci aghju tornu à ellu è spiegò chì un situ sitemapu hè solu un suggerimentu di ciò chì deve esse rastreu in u search engine risultati. Puderete prublemi chì l'eliminazione di i veci sitemaps impedite chì Google abbanduneghja u URL difunariu, ma questu hè micca veru. A me spiega dice chì Google tenta d'indexà tutti l'urighjini urienti parechji volte di u ghjornu, è assicuratevi chì i 404 errore sò reale è micca un accident.

A Googlebot pò esse magistratu u ricordu di i ligami antichi è novi chì trovi in ​​u sitemap di u vostru situ. Visitu u vostru situ web in intervalli regularmente, assicuratevi chì ogni pagina hè indiziatu bè. Googlebottu prova d'evaluà si i ligami sò validi o invàlidi per chì i visitanti ùn anu micca avutu u prublema.

Hè evidenza chì i webmasters seranu cunfondati quandu u nùmeru di i so errore di canglene aumenta. Tutti volenu chì diminuinu à una grandezza. Cume infurmatu Google per disregardate tutti i map sitemaps vechi? Pudete fà per quasi tutti i siti ind'è dispusitivi, è u sitemap imparu. Avanzata, l'unicu modu di fà pussibule era u. Htaccess. Grazie à WordPress per furnisce cun quellu plugins.

I websajt di WordPress anu stu schedariu in i so ricchettimi. Cusì, hè precisu accessu à u FTP è attivate i schedari uccidentali in cPanel. Va a l'agenzia di l'archive Opzione per edità stu schedariu cum'è per u vostru dumandatu. Ùn avete micca bisognu chì l'edituri micca in modu eru pò dannà u vostru situ, perchè sempre tenete sempre copia di salvezza tutti i dati.

Quandu avete aghjustatu u snippet à u schedariu, tutte l'urdinati expirati spuntanu da i vostri Errore di Scurpacciate in no tempu. Ùn avete averà scurdate chì Google voli chì deve a mantene u vostru situ in viaghju, chì diminuite e so probabilità di 404 errore.

November 29, 2017
Semalt Expert: A Guide To Preventing Google From Crawling Old Sitemaps
Reply