Back to Question Center
0

Semalt: Escludendu Ghost Reference Spam De Google Analytics

1 answers:

A Google Analytics hè una strumentu gratuitu è ​​affidà chì i pruprietari di i situ pudete utilizate per ricuperà e datu di u trafficu è fà relazioni d'elle cù assai efficienza. In l'annu, invece da u 2005, quandu Google acquistò Urchin, hè diventatu un potente strumentu analiticu web . I webmasters aduprà per vigilà e so campi online è determinate i tariffi di cunversione, implementate l'ottimisazione di u web, è mantene un rapportu di e so attività di e-commerce. In ogni casu, a prisenza di spidizione di ricerca pò spuntà a minaccià l'accurata di questa massa .

Artem Abgarian, u Manager Senior di Clientente di Successu Semalt , definisce quì cunsaghji è metudi di sguassà u repertoriu spidamatu da Google Analytics.

Questi sò micca i buggiate per voi

U Spidali Riferente hè una tecnulugia usata da e persone chì vulianu acquistà backlinks gratuiti à i so siti. U trafficu di sti funti sò cunnisciuti ancu com'è "Ghost referrals", perchè ùn ùn anu parechje persone in daretu. Spamazione di ricerca tiende per infilarà l'statistichi di u trafficu ecunòggicu prisidenti, chì hà implicatu negativu per a crescenza è i rapporti di u situ.

Chì ghjè chì i ghjesgi di referenze ghost appear in u rapportu di trafficu Google Analytics, ma nimu hà fattu a visita in u situ. Spamboti sò sottu à u scraping di u Google Analytics u codice di seguimentu. Puderanu aduprà da mandà u trafficu direttamente in l'arnesge per l'analisi. In brevi, ghjesu di cunferenze di riferimentu. Hè facilitu per vultà è sguassà i domini di spamatori di ricerca perchè anu un spaziu eccessivu è antinaturale di u viaghju di i visitori.

U spam di riferimentu hà un urdinariu chì solu benefica l'spammer..L'idea hè di scherzi u propiu di u situ cù a speranza chì a so curiosità per sapè da quandu u più grande di u trafficu hè da ellu riceve à cliccà nantu à a so URL. Quandu clicate l'URL furnita in u rapportu GA, rindirizzatu versu u so situ è ​​arregistramentu da u trafficu orgànicu da a so banda.

Avà, ci sò ricerchi chì Google hè travagliatu nantu à una rimborsione permanente per trattà a spedizione di ricerca. Intantu, ci sò misurizati per esse postu in Google Analytics, per minimizzà a so prevalenza nantu à i rapporti GA. U più ùviziale per se hè u filtru inedificatu chì Google Analytics hà in situ. Ùn ci anu micca bisognu à rimette riferimentu in spama, ma dannu à l'utilizatori l'avutu di acquistà una imatge più precisa di u funziu di u situ. Sò solu sò filtri privati. Elencu Filtri da a seccion Admin in GA è "Crià un novu filtru". Una volta quì, sceglie di i dui piani di scelte di action:

# 1 Destruisce nunda cun più di 15 simboli

Utilizà una espressione regulare per retechate qualsiasi domini cù 15 caratteri o più. Ùn pudete micca esse riferite spamatori à l'enternità ma serve ancu com'è un bonu postu per cumincià. Dà u novu filtru un nome cum'è "ghostbuster" è fà un tipu filtru predefinit. Sceglite qualificà e inserisce ". {15,} | \ s [^ \ s] * \ s | \. | | | \! | \" In u schema di filtru. Salvà u filtru.

# 2 Elimine dominii specifiche

Hè involudita a creazione di filtri per a ridere di e ligami particulari chì ponu esse teddius si sò diversi. In ogni casu, à a fine, valerà a pena. L'unicu sustegnu hè di identificà i domini spammy. Dà u filtru un novu nomu cum'è ghostbuster (fonte di campagni). Hè un tipu predefinitu è ​​dopu sceglie "Exclude". Ingrese i domini sospetti in u filtru field siparati da un "\" è salvate.

November 29, 2017
Semalt: Escludendu Ghost Reference Spam De Google Analytics
Reply