Back to Question Center
0

Semalt: Cumu Identità è Elimine SEO Spam Japanese da u situ Web

1 answers:

Senzma cumpattamentu nìvuru spazziariu di SEO ùn anu duratu un minutu in 2017. Hè una nova tecnica chì hè stata utilizata per securcà i risultati di ricerca di Google è creanu texte autogeneratu in risultati di ricerca. Aduprà sta tècnica, i paroli urigginati in Japanese sò indicati in u titulu è a descrizzione di u situ alocatu. Parechje utenti anu scupertu stu prublema è si riferiscenu com'è «Spillu SEO Sicilianu», «Japanese Keyword Hack», o «Spam di a Spagnola japunesi».

Hè stata insaccata chì queste siti di pragu hè affilatu in vendita di falsa mercaderia. U piratariu spicificatu si aghjusta cum'è un pruprietariu in Search Console è manipule a configurazione di u vostru situ, cum'è sitemaps. Cusì, sete dichjaratu chì qualchissia hà verificatu u vostru situ in a Consiglia di ricerca è ùn sapete quale hè, hè una probabilidade maiò chì u vostru situ hè statu pirate.

Andrew Dyhan, u Manager di Successu di Cliente di Semalt , specifica i modi di ubligatoriu puzzicheghju .

Identificà i Spam SEO Japanese in i vostri Webpages

Se suspettate chì u vostru situ hè stata infosa da questu spamante, andate à a Consola di cerca è verificate Securities Issues. Sapete se sapete chì Google hà scupertu e pagine hackeatu .

Pudete ancu incubà e pagine hacke per ingressu "situ: [u vostru situ URL roccia"] in u campu di ricerca di query Google. Google retorna una lista di pagine indabwe è ogni pagine hacke devu esse in questa lista. Assicuratevi di passassi parechje pagine di i risultati di ricerca chì aspetta assai per URL urdinariu. Vulete ancu vulete utilizà un altru search engine perchè chì in casu chì Google anu sguassatu qualchì cuntenutu pirate da l'indiu, l'altri prupietari li purtaranu fora di voi.

Scaricamentu per cloaking

À questà queste piratuna pruvà vulinteri per voi chì u vostru situ ùn hè micca infettatu cù a ricerca di i filippelli giantisi. Suggeranu u cuntenutu è u ghjustu à pensà chì e pagine hacke sò stati stati o sguassati. Un metudu famosu di cloaking viaghja un messagiu (cumu un error 404) chì suggerenu chì a pagina ùn hè micca esiste .

Per verificà l'invidiiutu, và à Fetch com l'accurtta Google in a Consola di cerca è intria u URL di u situ. Sta strumentu scordughjanu u cuntenutu sbuffutu per voi.

Quandu Fixate u Spam SEO Japanese

Prima di vultà in u prucessu di purificazione per un situ chì hè influinzatu da a Spam Japanese Search, prima volta à u back up. Copia tutti i schedari situati in u vostru servitore è i salva à un locu fora di u servitore. A copia di riserva di a basa di dati è ancu se tuvate un Sistema di Cuntinutu di Cuntinutu (CNS).

Dopu assicurà tutte e vostre mpurtanti mpurtanti offline, utilizate e seguenti passi per bluccà u spaziu SEO SEO da u vostru situ:

  • Elimine qualsiasi contatti novi chì anu aghjustatu Search Console è sia solu l'utenti verificate chì quì sottu in a pagina di a verificazione di ricerca di a Consola
  • .
  • Locate u schedariu .htaccess è a sustituiscevi cù una versione nova novu. Parechji volte, i piratoghji utilitate e reguli d'htaccess per creà fiches di verificazione è di pagine di spedizione di gibberish è ancu di cunsumà utenti redirect
  • .
  • Identificà è caccià i scritturi malattichi è i schedari.
  • Avà verificate chì u vostru situ hè neu.

Sapemu cumu per reparà i vulnerabili sò crucialmenti ma capiscenu cumu per impediscenu ancu hè più impurtante. Per guardà u vostru situ protégore da SEO Spam SEO Japanese è di altri spams di u so tipu, scansanu u vostru situ regularmente, cambia a vostra contrasenya frecuentemente, utilice l'autenticazione di dui fatturi, è mantene a vostra CMS, plugins, moduli è aghjurnamenti updated. Hè ricurdata chì subscribe à un serviziu di serviziu di sicurità chì seguitanu constantemente a vostra situazione è u mantene sana.

November 29, 2017
Semalt: Cumu Identità è Elimine SEO Spam Japanese da u situ Web
Reply