Back to Question Center
0

Semalt: Cumu fà cumprà Traffic di Media Soziale Cum Google Analytics?

1 answers:

A Google Analytics ci permette di vede dunque hè u trafficu di vende è cumu per ingrandà i visitori cù cuntenutu d'alta calidad. Inoltre, pudemu stabilisce rapidamente l'urdinazioni chì avianu i bisogni di i nostri cummercii è ponu misurà se i visitori si scopra i nostri scopi. Cù Google Analytics, hè assai faciule per intende di sughjetti vali di i vostri lettori. Hè ancu aiutu à identificà è evaluà u trafficu di u suciale. Facebook, Twitter, Google+, Instagram, è LinkedIn sò i siti web famigliali più famosu chì mandonu à parechji visitadori à u vostru situ, è pudete seguità di u vostru contu Google Analytics.

Eccu Ross Barber, un primu professore da 10 Semalt , vi farà studià cumu utilizà i Segmenti Avanzati per a segmentazione di u trafficu di u suciale. Pudete ancu osservà u cumpurtamentu di i vostri visitanti in u vostru situ web .

Avanzate cù Google Analytics:

Prima di vultà in daretu, avete da esse sicurizatu chì avete aduprà a nova versione di Google Analytics. Per questu, avete bisognu à logà à u vostru contu, è cliccà nantu à l'opzione New Version nantu à u left superiore .

Scenizzione n ° 1: Identificà i Fonti di Traffic:

U primu passu hè di identifiere quale siti di media suciale chì invià u più trafficu di u vostru situ. Per questu, avete andatu à l'opzione di U Traffic Sources è elettu All Traffic.

Scuperta 2: Crià un Segmentu Avanzatu:

Quandu avete detecciutu bè corrementi i fonti di trafficu, u prossimu siguiu hè di creà i Segmenti Avanzati per quessi siti per pudè divide u trafficu in diverse categorii. Oltremu, ponu configurà diverse segmenti è ponu paragunate à evaluà a diffarenza.

Stazione 3: Twitter Segmenti di Traffic:

Hè pussibule creà segmentu avanzatu per u vostru compte Twitter per verificà cumu si compara cù altre siti di u media social. Per questu, avete da cliccà nantu à l'opzione Avancesu Segmenti in u vostru contu Google Analytics è creanu un Segmentu novu Custom. Allora, pudete dà un nome propiu à stu segmentu è cumprà twitter.com, TweetDeck, HootSuite, bit.ly è t.co à questu.

Apertu 4: Segmenti di u trafficu di Facebook:

Pudete ancu creà u segmentu di trafficu di Facebook, chì sò creati cusì cum'è per mezu di u vostru compte Twitter - avete bisognu di cambià i nomi di filtri à facebook.com è m.facebook.com

Scuperta # 5: Segmenti Traffic di Google+:

Pudete creà facilmente i segmenti di trafficu di Google cum'è creatu u settore di Facebook è Twitter. Tuttu ciò chì ci hè bisognu hè di nome u vostru filtru com plus.url.google.com. Hè sicuru di dicu chì Google+ envia più parte di u trafficu da u plus.url.google.com link..Anu ancu vedete parechji visitatori da l'URL di Google.com, ma ùn hè micca bisognu di incluià à a scatula di i filtri.

Soziale Media Traffic:

Avà sapete cumu creà diversi segmenti, hè faciule per creà segmentu per tutti l'altri siti di e social media. Sò liberi d'utilizate parechji segmenti è includenu visitori chì venenu da StumbleUpon, Delicious, Digg, LinkedIn è Instagram.

Per esempiu, quì sottu sò i siti chì pudete vulete includinu in i segmenti cù a declarazione O:

1. t.co

2. Twitter.com

3. HootSuite

4. Bit.ly

5. TweetDeck

6. Facebook.com

7. plus.url.google.com

8. m.facebook.com

9. LinkedIn

10. Reddit

Questa sò un pocu di esempi, ma pudete creà diversi segmeni per parechji siti di cumercii suciale nantu à i vostri bisogni.

November 29, 2017
Semalt: Cumu fà cumprà Traffic di Media Soziale Cum Google Analytics?
Reply