Back to Question Center
0

Semalt: Can Stop Search Engines from Indexing Specific Pages in WordPress?

1 answers:

Se avete sviluppatu un novu situ web, hè ideale per ubligatoriu di i motori di ricerca di rastreu è indiciamentu di u vostru situ finu à chì hè tutta pienza.

Arricate à i cunsiglii disposti da Ross Barber, un top specialist da Semalt , se hè cunfunditu per quandu fà cura di i mutori di ricerca di l'indexazione di u vostru situ.

L'aranciu di i cercadori di ricerca crawl u vostru situ per cache e so pagine per l'indexu. A maiò parte di i webmasters s'imbillendu à sapè chì l'indici di i muturi di ricerca è di crawlà e so pagine, ma ci sò parechje quandu e vostre pagine web ùn seranu micca indettati.

Sfortunatamente, ùn hè micca sceltu in WordPress chì vi permette di vultà i vostri pagine per esse rilè. L'ùnica opzione chì avete hè deverà i motori di ricerca rasturnata tuttu, è nunda ùn hè mancatu. A Google stallatu, Bing è Yahoo da indexà u vostru situ hè necessariu s'ellu ùn hè micca bisognu solu.

Per esempiu, sè vo avete un blog chì uni pochi piani ùn anu micca cuntenutu, serà ghjustu da impidate i muturi di ricerca per indizzazione u vostru situ finu à chì e pagine sò pronti. Diversi blog è siti web ùn pudianu micca tàvule di i mutori di ricerca di rastreu e pagine di cunnessione.

Significa più di più chì ci ponu scaricate i so libri e-libri, i schedarii digitali, è altri media ancu quandu u situ ùn hè micca prontu à esse publicatu. Puderanu telecaricari u materiale da qualchi pagine privati ​​through doing searches quick in line. Se vulete firmà i search engines di rastreu e vostre pagine è i posti, ricordate di i metudi siguenti.

Agghiunce i Robot Meta Tags à u Temiule Header

Métditu 1

Hè pussibule bluccà parechje pagine da i risultati per u mutore di ricerca uttinutu l'etichettivi conditionale WordPress..Per piglià i risultati desiderate, avete aduprà l'tagatu cunnisciutu propriu. Per esempiu, se vulete bluccà un postu unicu, l'tag (is_single) hè utilizatu, è se vulete impediscenu una pàgina, allura u (hè_page) hè utilizatu per questa pagina di WordPress. Hè impurtante aghjunghje u còdice à a sezzioni da header di u vostru temàticu header.php. Pudete usà diverse tag cunnittivitati per e diverse pagine, quantunque bisognu.

Métdum 2

Ci sò 3 manere di aghjunghje meta tags à u vostru situ cù cambià u templu header.php. A più bona parte hè chì u risultatu di tutti quelli mètudi hè stessa, ma pudete selezziunate u metudu chì trovi cusì più faciule chì l'altri. Per impedite una pàgina particular o post, avete da esse u so identità è edità. Quandu sceglie l'ID di questa publicazione o pagina, puderà tene à i motori di ricerca da l'indicià. Pudete inserisce un ligame di YouTube in a barra di indirizzu di u navigatore. A seconda manera hè di aghjuntu un codi speċifiku in a sezzioni da header of the theme header.php template. U codice indicate a post ID chì vulete sfruttà. Pudete scunniate quantu pagine chè vo vulete usarle sta tecnica. U terzu è ultimu manera hè di cunfigurà tuttu bè. Ubligatoriu u numeru curretta di pagine è posti hè impurtante. Se avete aghjustatu u codice propriu, pudete vedere in a sana di a pagina di quella pagina .

Utilizà l'opere di u campu persunalizatu di WordPress

U terzu e metudu pocu è usendu l'opere di u campu persunalizatu di WordPress. Stu metudu hè unu di e megliu è più efficace. Prima di tuttu, avete aghjustatu un code particulari à a retazione ghiaccata di l'area header.php. Quandu u codice hè inseritu, ùn pò micca cambià finu à chì u situ hè prontu à acquistà indizzatu.

Sentu chì e tecniche in quantità sò amigami è fàciule per cunfigurà per i vostri clienti. Sè vo avete utilizatu qualsiasi sti mètudi per ubligatoriu di un grande numaru di pagine è di posti d'indexate, avete da creà un schedariu di salvezza di e pagine è pigliate nota di quelli chì vulemu bluccà.

November 29, 2017
Semalt: Can Stop Search Engines from Indexing Specific Pages in WordPress?
Reply