Back to Question Center
0

Semalt aviseghja annantu à u Danger di l'attacchi di Zombie Computers

1 answers:

I spammers è i piratini sò silmii continuamente e so armi in a misura di scunvite a difesa nantu à Internet. Hè prufitta di i prugrammi chì stallanu nantu à centenari à miglii di computers automaticamente. I pirateri urganizzati i prugrammi cusì ch'elli ponu infettà un gran numaru di dispusizioni simultaneamente.

Usanu una varietà di sistemi, chì sò chjamati cum'è botuletti. A botnetta sò stati culpati da u spike in u nùmeru di u puzzicheghju in i tempura recentemente. Hè moltu parechji furmati di furmazione di informazioni sò stati informati, è i circhuderi di a sicurità anu preoccupa di cumu di ridiri di botnets. L'automatizà è mudificà i apparecchi di computer è i telefoni smartphones, amplifying l'effetti di tutti i prugrammi malattivi è di i virus.

Max Bell, U Semalt U Manager di Successu di Clienti, tistimonieghja chì u prublema hà pigliatu una forma seriu, è a so sofistizione creda hè quella chì confusing experts di l'IT. Incorpora i vostri dati, scagnucci di soldi da i contatti bancari è penetra in u sistema chì tratta di a borsa.

Gadi Evron, l'espertu di safety per Beyond Security, dici chì hè u tempu perfettu per riddà i virus di u profilightu è u profiticu. Issa sucità israeliana hà scupertu u prugramma di l'annu pricile chì puderia aiutà à prevene i zombici in i tecnulugia di computer. Hè veru chì ci sò un grande quantità di infizzioni di l'informatica, è u numiru hà crisciutu ghjornu per ghjornu. In ogni modu, u putere di i programmi di botnet hè immensu..David Dagon, un ricerca in l'Istitutu di Tecnulugia di Georgia, hà iniziatu un prughjettu chì centru in cuntrollu di virus è botnets in u sistema di computer. Dice chì i prugrami di botnet anu distruttu più di 600 miliuna di compuadizzioni in u mondu.

Tutti i prugrammi maliciosi è a pesta di i vajrusi anu sculacciatu da a World Wide Web di u 1987 quandu ci era solu sesisila mila informatica cunnessi à l'internet. Ogni vota, un guvernu di sicurezza di l'informazioni o l'usu di tene di scaccià i danni, i pezzi di viru è di l'botuletti sughjenu in u sistema. Sfurtunatamente, tali attacchi anu fattu endemichi, è hè fermamente necessariu di ridere di e botnets quantu nasce. A sicura di informatica simplice hè micca abbastanza, perchè avemu bisognu di i sapienti chì ponu creà infrastrutture robbi contra i botuletti è i virus in l'internet.

David Farber da Carnegie Mellon dici chì i botnette rapprisentanu e so minaccii chì sò difficiuli di trattà. Hè un pioneru tecnulista è hà travagliatu nantu à un grande numaru di prughjetti. Sicondu l'ellu, hè una di e minacciusicidi insidichii, è ellu è altri experti in TI anu preoccupatu di u tema. A botnetta intruducerà e dispusitivi di computer di facilità è danate un gran numaru di schedari. Inoltre, i virus è botnette attaccanu i navigatori Web e vie sistemi operativi rapidamente .

E finu à quandu, i virus è di u botnettu hà infessu un gran numaru di sistemi operativi è cumpunenti di u mondu. Difatti paesi hanu dichjaratu chì l'attacheti cunnessu di botnet avianu danucatu u guvernu è l'ordinateur privati ​​è distribuitu in una diversità di modi. I mette più cumuni sò per mail, i schedarii downloaded è i missaghji sievi soi mediare suciali.

ShadowServer hè una cumpagnia di sicurezza di l'informatica chì travaglia à i prugrammi antivirus è hè rispunsevule per vigore l'attività di botnet. Hà tracked over four million machines infected and more than two mila sistemi di cuntrollu di l'IRC, chì sò ancu cunnisciuti da i servitori Command & Control.

Serry Winkler, un espertu di Denver, dice chì hè pussibule u scambiu di a rete in securità à a sicura utilizendu un software è di prugrammi. Hè ancu decide di cumprà un pare parechji sistemi informatii avanzati per esse realizatu a so ricerca.

November 29, 2017
Semalt aviseghja annantu à u Danger di l'attacchi di Zombie Computers
Reply