Back to Question Center
0

Semalf About Russian Referrer Spam

1 answers:

Ricerca a tacca di puzzicheghje hè stata per un'antra passata. Hè intrattendu l'utilizazione di tecniche di i capelli neve nero per assicurà un situ web riflette in Google Analytics per altri siti. Un ligame di referrer hè un legno chì aghjunghje un utilizatore in linea à u situ web di ricerca. A so tecnica hè stata premiata nantu à Reddit è HackerNews.

Ivan Konovalov, l'espertu Semalt , dice chì l'utilizazione di e ligami referenze hà assicuratu altru un altru livellu graziu per l'sforzi di Vitaly A. Popov - u pruprietariu di u web site spam Spidali. U so situ web u prucedimentu di u codice d'identificatore di corda di Google Analytics chì u permette di generà l'identifiers in usu. Quandu una pagina azziunale hè carricu u listessu identifieru analiticu cum'è quellu chì utilizate riflette in u vostru statistiche di u situ web. Irnicamenti, ùn deve micca bisognu di u vostru URL in u vostru situ web. Cosa chì i spammers necessanu hè di vende o ping u vostru identificatore d'analiticu à a so pagina.

Avà tornu à u spaziu Rughju, Popov hà rimettitatu questa technique cù effettu devastanti. Un un clicu nantu à qualsiasi di i so links publicitarii redirectiri à i siti web com l'Amazon, eBay o AliExpress. Questu hè facilitatu da un vogliu affiliate dubbiatu IloveVitaly.com è rivenutu in u so situu. Cumu sguassà soldi da questu? Eppo, ùn hà micca bisognu di qualchì soldi si fate clicchate nantu à i riti di ristabilisce senza compra da u situ web resultante. In ogni modu, cumprate in futuru, M..Popov à traversu u situ web di a vitalità guverta una comissione nantu à a vostra transazzione.

Inoltre, Popov è di destinazione in u duminiu di u situ di ubligatoriu chì pussede una maiò possibbiltà di fà cumerci regulare. Quandu avete a so gattiva di segui, hè stata invicata per a vita. Statistiche di SimilarWeb mostra a Darodar.com atraeu più di un milione di visitatori annuali.

Popov hà pocu aghjustatu un novu torci à a so pratica maliciosa quandu si rigistenu un novu situ web named thehulfingtonpost.com. In questu trucu, un webmaster o amministratore viaghjatiu vede stu duminiu nantu à i so analitici è prontamente verificate per a so 'menzione' in u Huffington Post. Irnicamente, u Signore Popov hè ancu pruibitu per qualsiasi di i prugrammi chì hà stati sfruttati. Cumu hè sempri generatu u trafficu, ancu i clausole anti-spam ùn ponu micca castificà l'ellu cum'è solu cumporta e campi di marketing per email, cumu stipulatu in i termini è e cundizioni.

Inoltre, ci hè a prubilazione chì una futura rivisione di a so pratica puderia guariscenza à a fine di u so affilatu. In u prubleu vicinu, u Huffington Post puderia invistisce ancu in un patrimoniu legale chì culloca in u cuncettu di u duminiu sottu u abusu di a marca clause. Finu finu à questu avvene, u Signore Popov continuarà aduprà chjuche d'affaire grazi à i clienti chjamati da i propietari di u situ di i so 31 duminiu affilatu sottu u so schema.

Avete infurmatu di stu spama rumana; pudemu suggerimi chì sguassate u riferimentu spamante da Google Analytics, per escluditu da a lista d'exclusionu di u vostru contu. Simply add the domain hulfingtonpost.com, darodar.com è tutti l'altri duminii à a lista. I restrizzioni di filtri pò ancu esse applicà per u sole propiu.

November 29, 2017
Semalf About Russian Referrer Spam
Reply