Back to Question Center
0

Avanzate Di Spam Riflementu Con Semalt Expert

1 answers:

Ogni tipu di riferimentu spamant, bots è arancius sò interessate in usu di u vostru servitore è i siti di WordPress per i ragiunisti persunale. Ciò pare ch'è i piratudisti sò sempri occupati in i webmasters tricking è u search engine s in una manera o l'altre. Spam necessita assai siti, ma pudete micca interessate da deve esse ruinate u vostru mistieru. Se tenete un propiu situ di WordPress, deve esse rimettutu di u repertoriu spam, aranciu è botti cume prestu.

Andrew Dyhan, l'espertu Semalt , especifice chì u spam di ricerca hè un tipu di puzzicheghje chì impugna blogger è WordPress in un gran numaru. Inoltre, vene in u vostru contu Google Analytics è prighjò in i vostri filamenti di mutore di ricerca. Cusì, u puzzicheghju di u repertoriu spamatori hè mandatu à vede si vulete cultivà u vostru affari in Internet.

Introduzione à Rifirti Spam

U spam di riferimentu dirigenu i vostri siti web è i Contatti di Google Analytics. Per parechji mesi, hè diventatu un prublema maiò di i webmasters. À l'urdintelli falsificate, i pirate sò lasciate u vostru situ di u trafficu di qualità baixa, è i vostri chancei di pruvucà da i mutori di ricerca sò altu..

Rispondi Block Spam in WordPress WebSite

Puderete bloquee l'urdinazione di ricerca micca solu in u vostru contu Google Analytics, ma ancu in i vostri siti web di WordPress. I seguenti passi sò impreste in questu sensu:

Installazione di Ricercà Spam

Pudite principià u prucessu installendu un paru di rimborsu annullati in i vostri siti web di WordPress. Un grande numaru di plugins sò dispunibuli nantu à Internet. In casu, ùn avete micca truvatu stu plugin in WordPress stessu; pudete scaricamentu da una fonti affidativa è avete installatu nant'à u vostru situ. Sucuri, Spamreferralblock, WP block referral spam, è altri plugins pò pruvà à stu rispettu. Tutti elli cuntrollanu a spidizione di ricerca è u caccià da i vostri siti in sicondi.

Configurate i paràmetri

Quandu avete installatu un plugin, u prossimu passu hè di cunfigurà l'intrecciu di u vostru situ di WordPress. Ùn bisognu micca di attivà u plugin prima di chjuderaghju a finestra. L'urdinamentu hè di assicurà chì tutti i rimettii è i bots di ricerca sò stati eliminati è sblocati ogni ghjornu, perchè devi avè un ochju nantu à i paràmetri è cunfigurate quandu averebbe bisognu .

Verificate e vostre Ultime Updates è Cose Custom Blocks

U terzu è una di a tesa più putenti hè di verificà l'actualizazioni più recenti in u vostru situ di WordPress è creanu blocchi customizati si avianu bisognu. Quista impedisce l'arrivu di u repertoriu spamatori, aranci è botti, è assicura a sicurezza di u vostru situ in una grandezza. Avete sempre tenutu un ochju nantu à i cunsiglii è i ricci uttorni nantu à WordPress. Verificate chì alcuni plugins novi sò stati pruposte in ultimi ghjorni. Puderete pruvà quelli plugin solu quandu site assicuratu chì una lotta di persone anu digià pruvatu .

Vede a lista di siti web bloccati

Quandu u passageru hè stata cumplettata, u passu finale hè di vede a lista di duminii sfruttati è sottodidiali per avè una idea di quale siti ricivutu assai spazii falsi. Per vede u listinu sanu, avete andatu à u vostru contu Google Analytics è verificate e dettagli.

November 29, 2017
Avanzate Di Spam Riflementu Con Semalt Expert
Reply